Små människors musik
söndag 28 september 2008
Hennes nåd kissekatten
Annika skriver om hur det är att ha Grace hos sig.
"Hon har blivit mer kelig sedan sist också. I går låg hon hos mig som en bäbis."
Jag gillar den soft drömlika touchen på bilden!
1 kommentar:
Anonym
29 september 2008 kl. 21:18
Otroligt mysig bild. Grace ser så jättenöjd och harmonisk ut.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Otroligt mysig bild. Grace ser så jättenöjd och harmonisk ut.
SvaraRadera