Små människors musik
tisdag 30 september 2008
Hen ljuva hem
Nu är jag tillbaka i hemmet igen. Först semester i Warszawa och sen jobb i Åre. Arlanda börjar kännas som ett andra hem. Jobbigt men kul.
1 kommentar:
Anonym
1 oktober 2008 kl. 18:43
Mysteriet kvarstår- vad gjorde ni med jobbet i Åre?
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Mysteriet kvarstår- vad gjorde ni med jobbet i Åre?
SvaraRadera