måndag 29 september 2008

Eva - för första gången på en skidort

Nu drar jag till Åre. Håll tummarna för att jag fått med mig allt.

3 kommentarer:

  1. vad ska du göra där
    nyfiken

    SvaraRadera
  2. Åre, det var oväntat. Nån jobbgrej?

    SvaraRadera
  3. Ja man undrar. Eller har du äntligen kommit ut som after-ski minglare?

    /Sara

    SvaraRadera