Jajamen!! /Karin
Vad roligt med ett pendlarvänligt evenemang!Sara i Enköping
Jag tar något annat än öl jag. Det ska bli kul att se dig standuppa igen :)
Jajamen!! /Karin
SvaraRaderaJajamen!! /Karin
SvaraRaderaVad roligt med ett pendlarvänligt evenemang!
SvaraRaderaSara i Enköping
Jag tar något annat än öl jag. Det ska bli kul att se dig standuppa igen :)
SvaraRadera