söndag 17 augusti 2008

Du kommer väl till Orkanfesten?




Här är programmet till lördagens evenemang. Som ni ser börjar ståuppen 19.30. Efteråt går vi och tar en öl, va?

4 kommentarer:

  1. Vad roligt med ett pendlarvänligt evenemang!

    Sara i Enköping

    SvaraRadera
  2. Jag tar något annat än öl jag. Det ska bli kul att se dig standuppa igen :)

    SvaraRadera