torsdag 28 augusti 2008

Diskbänksrealism

Filmjölk på bordet och katten i diskhon, vad mer kan en kvinna önska sig?

4 kommentarer:

  1. hon vill kanske bada

    SvaraRadera
  2. Jagar hon vattenstrålen?/pernilla

    SvaraRadera
  3. Hon gillar att leka med vattenstrålen. Och så gillar hon nog själva känslan av att sitta på blöt metall.

    SvaraRadera