söndag 20 juli 2008

Renskämt på Big Ben


"Visste ni att en ren har en IQ på ungefär 40? Så dum är ingen människa. Förutom Maud Olofsson förstås."

Det gick riktigt bra i kväll! Jag är nöjd!

2 kommentarer:

  1. Är övertygad om att det gick bra :)

    SvaraRadera
  2. Ja, faktiskt! Fick applåder när jag sa det där om Maud Olofsson!
    :-)

    SvaraRadera