Är övertygad om att det gick bra :)
Ja, faktiskt! Fick applåder när jag sa det där om Maud Olofsson! :-)
Är övertygad om att det gick bra :)
SvaraRaderaJa, faktiskt! Fick applåder när jag sa det där om Maud Olofsson!
SvaraRadera:-)