Små människors musik
söndag 6 juli 2008
Smaskig rabarber- och jordgubbspaj
Den här pajen bakade jag i går, med mina egna, "hemkörda" rabarber. Vaniljvisp till.
Receptet hittade jag på Tasteline.
2 kommentarer:
Anonym
7 juli 2008 kl. 00:05
Well for me its better to be more realistic.
Svara
Radera
Svar
Svara
Anonym
7 juli 2008 kl. 12:08
Huuur god ser inte den pajen ut!!! Måste testa!!!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Well for me its better to be more realistic.
SvaraRaderaHuuur god ser inte den pajen ut!!! Måste testa!!!
SvaraRadera