torsdag 10 juli 2008

Hälsningar från Staaan

Just nu befinner jag mig hos päronen i Skellefteå, aka Staaan. Surströmming till middag. Skogspromenader med hund. Regn. Mysigt.

3 kommentarer:

  1. Skippa regnet och särskilt (!) surströmmingen så skulle läget gillas.

    SvaraRadera
  2. Nej! Eller okej regn kan man ju hoppa. Men absolut inte strömmingen! Vilken tur att jag ska till Jämtland snart, där det finns glest med människor som kan störas av de dofter som följer med denna delikatess.
    /Sara

    SvaraRadera
  3. Surströmming är genuint gott. Inte bara en traditionell kul grej.

    SvaraRadera