torsdag 17 juli 2008

Helgens coolaste underhållning...

Kolla vilka kalaskomiker som uppträder på Big Ben på söndag! :-)

3 kommentarer:

  1. Det lät ju spännande. Tyvärr åker vi ut i bushen på söndag så vi lär väl missa detta tillfälle. Men det blir väl fler!?

    Inspirerad av min son har jag mobilbloggat lite från vår resa till Kolmården in real time. Kan ses på jockebloggen.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Attans att man ska jobba nu i helgen. Annars hade jag suttit på 1:a parkett.

    SvaraRadera
  3. Sitter i Norrlands inland på söndag. Synd.

    /Sara

    SvaraRadera