Små människors musik
måndag 21 juli 2008
En snajdig vit kåk som snart blir ledig
I Washington såg jag ett trevligt hus som snart blir ledigt. Ska vi flytta in? Det är tillräckligt stort för mig och mina behov i alla fall!
(Ja, det var jättsvårt att få med både mig och huset i mobilkameran)
1 kommentar:
Anonym
22 juli 2008 kl. 15:30
Var det inte dit du och jag skulle dra ?!? ;)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Var det inte dit du och jag skulle dra ?!? ;)
SvaraRadera