Små människors musik
fredag 13 juni 2008
It's dancy times!
Jodå, den finns på riktigt, den jobbiga låten i Robert-Boxer-Indiana-Jones-reklamen. Svåruthärdlig men bra på nåt konstigt vis.
1 kommentar:
Anonym
14 juni 2008 kl. 09:53
Kan hålla med om att låten är bra på något sätt. Det är bara "Robert" jag hatar.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Kan hålla med om att låten är bra på något sätt. Det är bara "Robert" jag hatar.
SvaraRadera