måndag 12 maj 2008

Gumman i lådan

Heltufft att sitta i grönsakslådan.

3 kommentarer:

  1. Det klär henne att sitta i lådan /Karin

    SvaraRadera
  2. Klart hon måste kolla att det är bra grönsaker som har levererats!

    SvaraRadera