religion är det mest ointiligenta som finns ,varför inte bara tro på sig själv, vi kan tro på Oden och Tor lika gärna som de gudar som spökar i dag, folk är lättlurade och rädda, el som i USA ,det är fint gå i någon kyrka, man kan bli förvånad för mindre. HUMANIST
religion är det mest ointiligenta som finns ,varför inte bara tro på sig själv, vi kan tro på Oden och Tor lika gärna som de gudar som spökar i dag, folk är lättlurade och rädda, el som i USA ,det är fint gå i någon kyrka, man kan bli förvånad för mindre.
SvaraRaderaHUMANIST