tisdag 13 maj 2008

Bra underlag?

Jag sätter inte min katt på piedestal, hon sätter sig själv på underlägget.

3 kommentarer:

  1. Vilken fin bild på Grace! /Karin

    SvaraRadera
  2. hon blir sötare för varje bild, blir hon också mer tillgiven vart efter tiden går?
    Nyfiken

    SvaraRadera
  3. Tja, lite gosigare är hon nog. Man får klappa henne utan att hon bits ibland. Fast hon har fortfarande vansinnigt mycket energi.

    SvaraRadera