Små människors musik
tisdag 15 april 2008
This is England
I grå såg vi This is England, en film om skinheads i Thatchers England. Mycket bra, rekommenderas starkt. Musiken var också bra, lyssna på
Dietro Casa
.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar