lördag 26 april 2008

Samma frisyr, annan klänning

3 kommentarer:

  1. Återigen, snyggt !!! Som en liten solstråle som skiner i trappen =)

    SvaraRadera
  2. Håller med! Kanske är det här med uppsytt särskilt en idé för oss som bor på mindre orter. Då gör det inte så mycket att vi har ett mini-HM, ja förutom Lindex då som verkar satsa stort på att klä småkommunernas damer i randiga bommullsplagg.

    /Sara

    SvaraRadera
  3. Det här med att få sina kläder uppsydda är något för alla som vet vad de gillar men inte kan hitta det i affärer och inte kan eller har tålamod att sy själva. Bra också om man som jag är oproportionerlig och har svårt att hitta grejer som sitter bra.

    SvaraRadera