Små människors musik
torsdag 3 april 2008
Neobuskis?
Jerkan, Sunkan och jag tog varsin drink efter jobbet i fredags. Jag tvingade dem att göra tokroliga miner och tog bilder på dem, barnsligt va?
1 kommentar:
Anonym
4 april 2008 kl. 00:42
Värsta brudarna !!!! *LOL*
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Värsta brudarna !!!! *LOL*
SvaraRadera