tisdag 8 april 2008

Jag är en frisör?

Jag har gjort ett annat, och möjligen mer tillförlitligt test som visar att jag borde bli frisör. Tja, varför inte?

7 kommentarer:

  1. *lol*
    Ännu ett roligt test. Det visade sig att jag är polis!

    Halfway there baby !!!

    SvaraRadera
  2. Jag är sjuksköterska./pernilla

    SvaraRadera
  3. jag är barnsköterska, handlingskraftig, rättvis och vill förändra världen, kanske det ligger nåt i det.
    mamma

    SvaraRadera
  4. Jag är också sjuksköterska. Bingo! det var ju det som farmor ville att jag skulle bli. /Karin

    SvaraRadera
  5. Hm... Jag är något bekymrad... Inte över yrket, men hur dom stavar!

    "Du är en bilbiotekarie!"

    SvaraRadera
  6. Florist,tänka sig. Har faktiskt fuskat i en blomsterhandel som mycket ung men jag var verkigen ingen succé. Särskilt inte när det gällde att skriva fint med typ kalligrafi. Sådant måste man göra ibland i en blomsterhandel.

    /Sara

    SvaraRadera
  7. Intressanta resultat! Morsan som barnsköterska - javisst! Sunkan som polis skulle helt klart funka!

    SvaraRadera