*lol*Ännu ett roligt test. Det visade sig att jag är polis! Halfway there baby !!!
Jag är sjuksköterska./pernilla
jag är barnsköterska, handlingskraftig, rättvis och vill förändra världen, kanske det ligger nåt i det.mamma
Jag är också sjuksköterska. Bingo! det var ju det som farmor ville att jag skulle bli. /Karin
Hm... Jag är något bekymrad... Inte över yrket, men hur dom stavar!"Du är en bilbiotekarie!"
Florist,tänka sig. Har faktiskt fuskat i en blomsterhandel som mycket ung men jag var verkigen ingen succé. Särskilt inte när det gällde att skriva fint med typ kalligrafi. Sådant måste man göra ibland i en blomsterhandel./Sara
Intressanta resultat! Morsan som barnsköterska - javisst! Sunkan som polis skulle helt klart funka!
*lol*
SvaraRaderaÄnnu ett roligt test. Det visade sig att jag är polis!
Halfway there baby !!!
Jag är sjuksköterska./pernilla
SvaraRaderajag är barnsköterska, handlingskraftig, rättvis och vill förändra världen, kanske det ligger nåt i det.
SvaraRaderamamma
Jag är också sjuksköterska. Bingo! det var ju det som farmor ville att jag skulle bli. /Karin
SvaraRaderaHm... Jag är något bekymrad... Inte över yrket, men hur dom stavar!
SvaraRadera"Du är en bilbiotekarie!"
Florist,tänka sig. Har faktiskt fuskat i en blomsterhandel som mycket ung men jag var verkigen ingen succé. Särskilt inte när det gällde att skriva fint med typ kalligrafi. Sådant måste man göra ibland i en blomsterhandel.
SvaraRadera/Sara
Intressanta resultat! Morsan som barnsköterska - javisst! Sunkan som polis skulle helt klart funka!
SvaraRadera