Fyyyy f-n vilken roligt grej du har hittat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kommer vara så fräck att jag lägger in den på min blogg....
Öh, förnamn/efternamn? Även utan att kuna portugisiska får jag det till "Ditt namn" och "din kompis namn". Zoado kan jag inte tolka, men antagligen betyder det antingen "din" eller "god".
Ja, du har nog rätt!
Läckert! He He!/pernilla
Fyyyy f-n vilken roligt grej du har hittat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SvaraRaderaKommer vara så fräck att jag lägger in den på min blogg....
Öh, förnamn/efternamn? Även utan att kuna portugisiska får jag det till "Ditt namn" och "din kompis namn". Zoado kan jag inte tolka, men antagligen betyder det antingen "din" eller "god".
SvaraRaderaJa, du har nog rätt!
SvaraRaderaLäckert! He He!/pernilla
SvaraRadera