måndag 18 februari 2008

Även Grace gillar blommor

Buketten uppskattades som synes även av Päls(o)djuret som passade på att gnaga lite på en kvist. Sedan lämnade hon den i fred. Att knapra förstrött på en kaktus eller tugga på en ormbunke är annars hennes melodi. Hon smaskar i sig de flesta krukväxter utom fikusar. Vad det beror på vill jag inte spekulera kring.

Förra veckan slaktade hon vår aloe vera-planta.

1 kommentar:

  1. Pl. visit –
    http://kannan8620.blogspot.com
    http://makadelhi.tripod.com
    http://community.webshots.com/user/makadelhi

    SvaraRadera