Normalt sett brukar jag tycka att Göteborgshumor är intetsägande eller trist, fast när Peter Apelgren sätter i gång med sin vansinniga och samtidigt vardagliga stil blir jag alltid helfnissig. I helgen upptäckte jag hans program "Lycka till" som går på Kanal lokal.
Jag tycker att det är hur kul som helst med hans nya tv-koncept: Gäster som äter rester - "Hur gammal skit kan vi egentligen lura på gäster som kommer och hälsar på?"
Att dricka sprit och göra naturprogram ("Sprit- och fågeltimmen") efteråt är också kul.
Som du förstår låter det här verkligen som min kopp te!! Ingår Kanal Lokal i mitt utbud månne? /Karin
SvaraRaderaNu har jag sett snutten på Youtube. Hysteriskt kul, jag älskar Peter Apelgren!! /Karin
SvaraRaderaDet verkar som om alla avsnitt finns här
SvaraRaderaHittade din blogg när jag sökte på Peter Apelgren. Kul med fler som har smak :-)
SvaraRadera