Små människors musik
tisdag 1 januari 2008
Rockabilly, någon?
Den här gosiga kattkillen,
RockABilly
, hittade jag nyss när jag slösurfade på Blocket. Självklart en devon rex! Han bor i Älvsbyn men kan flytta därifrån den 30 januari. Om jag inte hade Grace skulle jag bli väldigt sugen!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar