Myyyy God!!!! T.o.m. jag kan sjunga bättre än tjejerna (tror jag). Och videon... den var inte mycket att hurra för heller.
Jag tycker att den är bra. Eller snarare "bra"!
Myyyy God!!!! T.o.m. jag kan sjunga bättre än tjejerna (tror jag). Och videon... den var inte mycket att hurra för heller.
SvaraRaderaMyyyy God!!!! T.o.m. jag kan sjunga bättre än tjejerna (tror jag). Och videon... den var inte mycket att hurra för heller.
SvaraRaderaJag tycker att den är bra. Eller snarare "bra"!
SvaraRadera