söndag 9 december 2007

T är fin i koskälletoppen

T är väldigt fin i sin koskälletröja som jag köpt.

Se sketchen från Saturday Night Live här!

Om du känner att du behöver en bakgrund till sketchen finns den här.

2 kommentarer:

  1. En sån vill jag oxå ha! Fick han den innan julafton alltså?

    Charlott – the goblin girl

    SvaraRadera
  2. T fyller år i december, dessutom tyckte jag att han behövde muntras upp! :-)

    SvaraRadera