fredag 21 december 2007

Indiegympa

Åh, herregud, det finns (fanns?) tydligen indiegympa också! Det är jag också sugen på! Jag är över huvud taget sugen på nya träningsformer med glimten i ögat.

2 kommentarer:

  1. kom nu på torsdag, för då drar indiegympan igång igen... och jag lovar det att det är många glimtari våra ögon.

    SvaraRadera
  2. Ojojojojojojojj!!!!! Tjohoo! Ja, om jag kan så kommer jag!

    SvaraRadera