Vi disco-bowlade med jobbet igår. Fast det var mest 80-talshårdrock. Och "more cowbell-låten" "(Don't Fear) The Reaper. Bäst gick det till Meatloaf och KISS.
En ganska ny kollega fick ljuva barndomskänslor när The Final countdown drog igång. Jag tyckte att det verkade vara en omöjlighet att hon lyssnat på denna låt i sin barndom eftersom den kom när jag var tämlingen ung (1986). Men hon var säker på att vi var jämngamla, dvs runt 20. Max 23 typ. ;0)
Gosiga Gracie! Åh så fina bilder!!
SvaraRaderaDet är så kul när katter leker med vattenstrålar. Hon är så söt.
SvaraRaderaVi disco-bowlade med jobbet igår. Fast det var mest 80-talshårdrock. Och "more cowbell-låten" "(Don't Fear) The Reaper. Bäst gick det till Meatloaf och KISS.
SvaraRaderaEn ganska ny kollega fick ljuva barndomskänslor när The Final countdown drog igång. Jag tyckte att det verkade vara en omöjlighet att hon lyssnat på denna låt i sin barndom eftersom den kom när jag var tämlingen ung (1986). Men hon var säker på att vi var jämngamla, dvs runt 20. Max 23 typ. ;0)
Apropå vattenkran. Mamma och mormor kan med våra inre öron höra tvillingarna skjuta fram stolarna för att komma åt kranen. Ett oförglömligt ljud.
SvaraRaderaMona