Små människors musik
torsdag 22 november 2007
A northern, independent gay bar (eller nåt)
När livet känns lite tungt kan man lyssna på
den här
vansinniga låten. Eller
den här
. Om och om igen.
1 kommentar:
Anonym
26 november 2007 kl. 10:57
hi hi hi! "You're a superstar at the gay bar!" Hi hi. Det var uppiggande Yeah!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
hi hi hi! "You're a superstar at the gay bar!" Hi hi. Det var uppiggande Yeah!
SvaraRadera