Små människors musik
fredag 2 november 2007
Hemskt gott med choklad
Så här års kan det kännas bra med lite choklad!
Dessa praliner kommer från Valerie confections
1 kommentar:
Anonym
2 november 2007 kl. 20:55
Hur stor är den där "biten" egentligen?! Den kostar $ 40!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Hur stor är den där "biten" egentligen?! Den kostar $ 40!
SvaraRadera