onsdag 3 oktober 2007

Tillbaka från Bryssel

Efter ett par dagars tjänsteresa är jag tillbaka i Sverige. Under de här dagarna har det funnits tillfällen då jag känt stark fysisk smärta och ilska över mänsklighetens enfald men även stark tacksamhet mot mina medmänniskor. Mer avslöjar jag i morgon...

1 kommentar:

  1. Ja det får du allt lov att göra! Vilken cliffhanger!
    Hoppas det blev nåt shoppat, trots att det var dyrt i B.

    SvaraRadera