fredag 5 oktober 2007

Stupidity på Cobra Lounge


I morgon spelar ett av min favoritband, Stupidity, på Cobra Lounge i Uppsala. Det är Stiffo som tagit bilden.

1 kommentar:

  1. Även ett av mina favoritband. Ett j-a drag på gänget!!!

    SvaraRadera