Små människors musik
fredag 5 oktober 2007
Stupidity på Cobra Lounge
I morgon spelar ett av min favoritband, Stupidity, på Cobra Lounge i Uppsala. Det är Stiffo som tagit bilden.
Rockabillyfrossa när Cobra Lounge öppnar igen
1 kommentar:
Anonym
10 oktober 2007 kl. 22:08
Även ett av mina favoritband. Ett j-a drag på gänget!!!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Även ett av mina favoritband. Ett j-a drag på gänget!!!
SvaraRadera