Små människors musik
onsdag 3 oktober 2007
I morgon: den afrikanske vännen
Egentligen borde jag skriva mer om Bryssel, men jag är trött och väntar till i morgon. Då, kära läsare, får ni veta mer om shoppingen och min nya bekantskap.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar