Yes yes yes!!!!
Dang, har ingen ljud på jobbdatorn. Kan knappt bärga mig till hemgång nu.
den var coooooool
Nästa gång man ombeds säga något hurtigt om "vikten av läsning" ska jag bara skriva upp volymen på jävlart högsta.
"skruva upp" skulle det stå. Men jag är väl så låst vid det skrivna ordet att man slinter ibland...
Yes yes yes!!!!
SvaraRaderaDang, har ingen ljud på jobbdatorn. Kan knappt bärga mig till hemgång nu.
SvaraRaderaden var coooooool
SvaraRaderaNästa gång man ombeds säga något hurtigt om "vikten av läsning" ska jag bara skriva upp volymen på jävlart högsta.
SvaraRadera"skruva upp" skulle det stå. Men jag är väl så låst vid det skrivna ordet att man slinter ibland...
SvaraRadera