tisdag 30 oktober 2007

Dags att motionera

Nu ska jag i väg och studsa på en soffbordsliknande bräda, till glad musik. Önska mig lycka till.

1 kommentar:

  1. Själv ägnade jag mig åt afro kraftdans i eftermiddags. Är nu trött men mycket nöjd

    SvaraRadera