Små människors musik
tisdag 30 oktober 2007
Dags att motionera
Nu ska jag i väg och studsa på en soffbordsliknande bräda, till glad musik. Önska mig lycka till.
1 kommentar:
Anonym
30 oktober 2007 kl. 20:36
Själv ägnade jag mig åt afro kraftdans i eftermiddags. Är nu trött men mycket nöjd
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Själv ägnade jag mig åt afro kraftdans i eftermiddags. Är nu trött men mycket nöjd
SvaraRadera