tisdag 4 september 2007

Grattis på födelsedagen, Cato!


Mina föräldrars jycke Cato har fyllt år för första gången. Här är en bild från kalaset som jag tyvärr inte bevistade.

4 kommentarer:

  1. vilken ur söt hund

    SvaraRadera
  2. Kommer Cato och Grace att gilla varandra när dom ses?

    SvaraRadera
  3. Jag misstänker att det är bäddat för bråk mellan C och G. För Cato är försiktig medan Grace gärna går till attack för att få som hon vill. Fast de skulle säkert bli kompisar efter ett inledande bråk.

    SvaraRadera
  4. Vilken söt vovve! Min systers hund heter Ronja och kompisarna Douglas,Caesar och Leo! Kul med hundnamn. Douglas är hund på ett äldreboende.
    Mona

    SvaraRadera