Små människors musik
lördag 29 september 2007
Absolut van Gogh
Jag önskar att Absolut van Gogh fanns i handeln. Fast hur skulle den smaka? Och hur skulle en eventuell presentförpackning se ut? Skulle den innehålla ett löst öra?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar