Förra lördagen när jag skulle ta bussen till ett cocktailparty i Nacka såg jag en snubbe som hade en sån här t-shirt på sig. Han såg ut att bära den på allvar. Den var så hemsk så jag var tvungen att kolla upp den på nätet. "This makes a great gift for any man whose penis is a true legend" skriver tillverkaren. No I don't think so. No, no, no!
YES! FETT SMAKLÖST ÄR JU BARTA FÖRNAMNET/Diddi (again)
SvaraRaderaT-shirten känns extremt svårslagen i kategorin smaklöst plagg. Så "veckans" känns som en grov underdrift, snarare "universums".
SvaraRadera