Små människors musik
lördag 25 augusti 2007
En sorts homomåltid
Under min tripp till Wales åt jag faggots, en sorts färsbiffar, med mosade ärter och potatismos. Smaskigt! Detta sköljde jag ner med cidern GAYMERS.
Håll för övrigt med om att det är rätt knasigt att nationalrätten i Wales är
ostmackor
.
2 kommentarer:
Anonym
26 augusti 2007 kl. 10:39
Å andra sidan låter rarebit väldigt gott. :-)
Svara
Radera
Svar
Svara
Anonym
26 augusti 2007 kl. 21:43
Jösses vilken skärpa när man tog upp bilden! :-)
frk E.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Å andra sidan låter rarebit väldigt gott. :-)
SvaraRaderaJösses vilken skärpa när man tog upp bilden! :-)
SvaraRaderafrk E.