onsdag 7 mars 2012

Granne i fin peruk

Min granne var med i ett sketchprogram för ett tiotal år sedan. Det här är några av mina favoriter från serien. Och ja, jag har framfört att grannen var fin i peruken.

3 kommentarer:

  1. Figge ( Fredrik) är en allsidig artist.

    SvaraRadera
  2. grannen är gullig, men nu vill vi se andra bullar,. dregen

    SvaraRadera
  3. han har vi nu sett i veckor, hänt nåt nytt???

    SvaraRadera