söndag 3 juli 2011

Ett nytt jobb


Mycket har hänt på sistone. Eller snarare: En stor grej har hänt. Jag har fått jobb. Ett sommarjobb i tre månader. Jag sökte en tjänst i måndags. De ringde i tisdags och i fredags skrev jag på kontraktet. I morgon börjar jag. Så jag är glad.

4 kommentarer:

  1. Stort grattis Eva! (trägen vinner). Sommarkramar från Ann-Marie

    SvaraRadera
  2. hoppas det blir trivsamt mamma

    SvaraRadera
  3. Elisabeth Lundmark21 augusti 2011 kl. 12:39

    Stort grattis från mig med! Trivs du bra? Fick du mitt tips om nästa jobb?

    SvaraRadera