Små människors musik
onsdag 15 juni 2011
Värsta brudarna
Min kompis Petra och jag blev sminkade och fotograferade i lördags. Efteråt såg vi ut så här när vi drack vin och åt vit sparris.
3 kommentarer:
Anonym
15 juni 2011 kl. 21:39
såå snygga brudar
Svara
Radera
Svar
Svara
Anonym
17 juni 2011 kl. 09:49
tuffa snygga flickor
en ljus en mörk som god choklad
Svara
Radera
Svar
Svara
Sunkan
25 juni 2011 kl. 17:28
Tjusigt tjejer!!!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
såå snygga brudar
SvaraRaderatuffa snygga flickor
SvaraRaderaen ljus en mörk som god choklad
Tjusigt tjejer!!!
SvaraRadera