lördag 9 april 2011

Polsk mat och Monty Python

Maken och jag har just kommit hem från en polsk restaurang, Café Piastowska på Tegnérgatan här i Stockholm. Mysig miljö och god mat. Jag gillar verkligen polsk mat, den är rejäl. Tyvärr var servicen inte på topp i kväll. Men jaja, det var mycket folk så man får väl ha överseende med det.

Nu väntar mousserande vin och Monty Python. Vi har varit tillsammans i elva år och det är värt att fira, tycker vi.

3 kommentarer:

  1. Grattis från Åsa och Ed!

    SvaraRadera
  2. tänk vad tiden går, tyckte det var i förfjol pappa talade om du träffat en kille och skulle träffa honom i Stockholm.

    GRATTIS mamma

    SvaraRadera