Min pappa har börjat tillverka ringar av små mockaskedar som han böjer och formar. Jättefina. Den jag bär på ringfingret är min och föreställer Stockholms stadshus, en plats som betyder extra mycket för mig eftersom det var där jag gifte mig.
Tror minsan att den på lillfingret har hamnat på min hand! Jag har redan fått beröm för den, de som berömde sa att den såg ut som något införskaffat i en butik som säljer designersringar i silver.
Nämen hjälp vad coola ringar!! Genialiskt!! Säljer han?
SvaraRaderaJepp! Han säljer! :-)
SvaraRaderaSkicka ett mejl till torsten.h@seit.se
SvaraRaderaJa de var verkligen coola
SvaraRaderaTror minsan att den på lillfingret har hamnat på min hand! Jag har redan fått beröm för den, de som berömde sa att den såg ut som något införskaffat i en butik som säljer designersringar i silver.
SvaraRadera