Små människors musik
torsdag 10 mars 2011
En gräsligt fin ring
Ute råder full snöstorm. För att pigga upp mig och få lite vårkänslor har jag köpt
den här mossigt gröna ringen
i dag!
2 kommentarer:
Pernilla
11 mars 2011 kl. 08:58
Jättefin!
Svara
Radera
Svar
Svara
Anonym
25 mars 2011 kl. 08:54
då gräset torkat ut, limma fast stenar, pärlor el dy så har du en fin ring igen.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Jättefin!
SvaraRaderadå gräset torkat ut, limma fast stenar, pärlor el dy så har du en fin ring igen.
SvaraRadera