Om ni börjar så kanske vi kontrar med ett foto på oss och Abbe ;-)
Jag skulle gärna börja om det inte vore så att jag inte känner för att bli sönderklöst. Tror att Abbe är en fogligare fotomodell. ;-)
Om ni börjar så kanske vi kontrar med ett foto på oss och Abbe ;-)
SvaraRaderaJag skulle gärna börja om det inte vore så att jag inte känner för att bli sönderklöst. Tror att Abbe är en fogligare fotomodell. ;-)
SvaraRadera