
Vill du se en "visuellt imponerande och eftertänksam rysare"? En film som skildrar ett ungt pars liv i ett samhälle präglat av 30 års zombieepidemi? Och där man dessutom kan skymta mig i ett par sekunder om man inte blundar för mycket eller gräver för djupt i godisskålen?
Då bör du besöka Stockholms filmfestival! Där visas Återfödelsen!
Jag spelar en zombie som legat vääääldigt länge i vatten.
Hej!
SvaraRaderaNär ska du se den? Jag hänger gärna på om jag kan. /Annika
Wow jag e impad, skitläskigt och bra gjort ju!!
SvaraRaderaSkulle gärna hänka men nog för lättskrämd :-)
kram
E!